Hjem Falske nyheter Alternative Fakta: USA-valget IKKE hovedmål for «Russiske» annonser ..og de fleste kom...

Alternative Fakta: USA-valget IKKE hovedmål for «Russiske» annonser ..og de fleste kom ETTERPÅ

280

Tvitringer som skal være fra Facebook’s visepresident for annonser, Rob Goldman:
– ‘I have seen all of the Russian ads and I can say very definitively that swaying the election was *NOT* the main goal.
– ‘The majority of the Russian ad spend happened AFTER the election.

 

Flere seriøse medier gjengir nå saken – inkludert Rob Goldman’s identitet og posisjon i Facebook – samt foreløbig funnet på ett MSMedie (CNBC).

Og Goldman skriver blant annet:

Very excited to see the Mueller indictment today. We shared Russian ads with Congress, Mueller..

 

The majority of the Russian ad spend happened AFTER the election.

 

We shared that fact, but very few outlets have covered it because it doesn’t align with the main media narrative of Tump and the election.

 

«Han Donald» benyttet naturligvis anledningen til et ørlite «spark»..

 

Ukjent eller godt kjent, bagatell eller «Big Deal»?

Scott (Dilbert) Adams mener i hvert fall det første og siste, og føler seg ført bak lyset av MSMediene:

ektenyheter